شیراز، باهنر شمالی ،ساختمان باران

درباره ما

با آفرینش ساز پردیس بیشتر آشنا شوید

شرکت بین المللی عمران و خدمات مهندسی ساختمان آفرینش ساز پردیس فعالیت خود را در زمینه مشارکت در احداث ساختمان، عملیات ساختمانی در امور عمرانی و معاملات مربوطه، فعالیت های عمرانی و نظام مهندسی شامل طراحی، اجرا، نظارت و مشاوره پروژه های ساختمانی و تجاری آغاز نموده است

آفرینش ساز پردیس

تاریخچه شرکت

این شرکت با ساخت و تولید میلیون ها مترمربع و حدود هزاران واحد مسکونی، تفریحی، تجاری و اداری به عنوان یکی از متعهدترین و موفق ترین انبوه سازان منطقه شناخته میشود. فعالیت های شرکت در قالب سرمایه گذاری و اجرا در حوزه انبوه سازی گسترده در فارس بویژه شهر شیراز، طراحی بزرگترین پارک آبی جنوب کشور و سرمایه گذاری در جزیره زیبای کیش. شرکت بین المللی عمران و خدمات مهندسی آفرینش ساز پردیس با توجه به اصل استانداردسازی و نگرش هرعضو میتواند یک مبلغ موفق باشد. شرکت توانسته است به شایستگی اعتماد قشر کثیری از سرمایه گذاران و متقاضیان را به خود جلب نماید و با همین نگرش پروژه های قابل توجهی را مدیریت و اجرا نماید.

فعالیت ها

شرکت سرمایه گذاری آفرینش ساز پردیس از ابتدای فعالیت خود تاکنون بیش از 1 میلیون متر مربع طراحی معماری در مناطق تحت پوشش خود را به عرصه ساخت و بهره برداری رسانده است.

+0

ساختمان

+0

واحد

ماموریت

شرکت آفرینش ساز پردیس ارائه خدمات و فعالیتهای پیمانکاری (GC)، مدیریت اجرایی (MC) ،پروژه های EPC ، به ویژه پروژه های بلند مرتبه و پروژه های انبوه سازی می باشد.

برخی از آمار های ما

0
کارمند
0
ساختمان ساخته شده
0
واحد ساخته شده
0 +
میلیون متر مربع زیربنا

اعضاء شرکت

معرفی مدیرعامل ، هیئت مدیره و کارمندان شرکت ساختمانی آفرینش ساز پردیس

حمیدرضا مدرسی

مدیرعامل

محمد شمس

رئیس هیئت مدیره

حسین علیپور

مدیرحسابداری

حسن عباسی

مدیر پشتیبانی